Marjolein, je EventPA

Als freelance EventPA ondersteun ik bedrijven en ondernemers die (een deel van) de organisatie van hun zakelijk evenement uit handen willen geven. Enthousiast, gepassioneerd, daadkrachtig, betrokken, harde werker en no-nonsense zijn mijn keywords.

Mijn kracht ligt in het organiseren, mijn flexibiliteit en mijn creativiteit. Daarin heb ik altijd oog voor het uiteindelijke doel, mensen laten genieten.

Om voor jou het beste event neer te zetten werk ik samen met vaste professionele partners.  Als wijnexpert en voormalig sous-chef, heb ik een passie voor food & drinks. Ik zal dan ook altijd zorgen dat jullie kunnen genieten tijdens je zakelijk event wat ik met smaak organiseer.

Waarom een EventPA

  • Je kun wat extra hulp gebruiken bij de organisatie van je zakelijk event
  • Met mijn ervaring, kennis en professionele netwerk, kunnen we samen een passend event organiseren
  • Freelance inzetbaar
  • Je houdt meer tijd over voor je eigen werk
  • Ook voor onderdelen van een event inzetbaar (locatie, catering, communicatie, entertainment, foodconcept, gastvrouw)

Waarom Marjolein als EventPA?

  • Mijn enthousiasme, passie & focus op genieten
  • Groot netwerk van professionele samenwerkingspartners
  • Daadkrachtig, flexibel, betrokken, harde werker, no-nonsense
  • Regelaar” in hart en nieren
  • Gespecialiseerd in food & drinks
  • Creatief in concepten
  • Ervaring met de zakelijke markt
  • Flexibel inzetbaar, voor het aantal uur dat jij nodig hebt aan ondersteuning
  • Professioneel blogger, dus dit kan ook voor jouw event
  • Inlevingsvermogen in de doelgroep

Type Events

Bedrijfsuitje Heidag
Borrel/diner Netwerkbijeenkomst
Klantevent Jubileum
Opening Beurs
Personeelsdag Productlancering

Wat doe ik als EventPA

Bedrijven, ondernemers of managers ondersteunen met (een deel van) de organisatie van een zakelijk evenement.

Ik kan je helpen met :

  • De perfecte locatie
  • Food & drinks
  • Bloggen over jouw event
  • Advies & tips
  • Passende workshop of teambuildingsactiviteit
  • Aanspreekpunt of gastvrouw
  • Communicatie met alle betrokken partijen
  • Marketing (uitnodiging, flyers, mailings, social media)
  • Passend entertainment
  • Hotel en vluchten boeken
  • Sfeervlogs maken van locaties
  • Foodtrucks, koffiepiaggio en wijnpiaggio
  • Fotografie
  • Ondersteunend personeel ( o.a. bediening, beveiliging, EHBO)
  • Eventstyling
  • Gifts, giveaways of relatiegeschenken

Wat kost het om mij in te huren als EventPA?

Er zijn drie mogelijkheden:

  • Je kunt mij inhuren voor een uurtarief van €45,00 ex btw
  • Vast bedrag voor standaard werkzaamheden (zie hieronder)
  • Vast bedrag per event of per activiteit. De offerte hiervoor maak ik na een oriëntatiegesprek waarin we de wensen en mogelijkheden hebben besproken.
Standaard werkzaamheden

Voor de volgende werkzaamheden heb ik een standaard tarief:

  •  Per mail aanleveren van geschikte locaties voor jouw event
  •  Per mail aanleveren van cateraars, foodtrucks, koffiepiaggio’s of wijnpiaggio’s passend bij jouw event
  • Schrijven van een blog voor jouw evenement
  • Een dag(deel) aanwezig zijn bij jouw event als gastvrouw of contactpersoon

Voor meer informatie over de prijzen van deze werkzaamheden, kun je mailen naar info@genietmee.nl

Marjolein, je EventPA

Als freelance EventPA ondersteun ik bedrijven en ondernemers die (een deel van) de organisatie van hun zakelijk evenement uit handen willen geven. Enthousiast, gepassioneerd, daadkrachtig, betrokken, harde werker en no-nonsense zijn mijn keywords.

Mijn kracht ligt in het organiseren, mijn flexibiliteit en mijn creativiteit. Daarin heb ik altijd oog voor het uiteindelijke doel, mensen laten genieten.

Om voor jou het beste event neer te zetten werk ik samen met vaste professionele partners.  Als wijnexpert en voormalig sous-chef, heb ik een passie voor food & drinks. Ik zal dan ook altijd zorgen dat jullie kunnen genieten tijdens je zakelijk event wat ik met smaak organiseer.

  • Waarom een EventPA

    • Je kun wat extra hulp gebruiken bij de organisatie van je zakelijk event
    • Met mijn ervaring, kennis en professionele netwerk, kunnen we samen een passend event organiseren
    • Freelance inzetbaar
    • Je houdt meer tijd over voor je eigen werk
    • Ook voor onderdelen van een event inzetbaar (locatie, catering, communicatie, entertainment, foodconcept, gastvrouw)

  • Waarom Marjolein als EventPA?

    • Mijn enthousiasme, passie & focus op genieten
    • Groot netwerk van professionele samenwerkingspartners
    • Daadkrachtig, flexibel, betrokken, harde werker, no-nonsense
    • Regelaar” in hart en nieren
    • Gespecialiseerd in food & drinks
    • Creatief in concepten
    • Ervaring met de zakelijke markt
    • Flexibel inzetbaar, voor het aantal uur dat jij nodig hebt aan ondersteuning
    • Professioneel blogger, dus dit kan ook voor jouw event
    • Inlevingsvermogen in de doelgroep

Type Events

Bedrijfsuitje Heidag
Borrel/diner Netwerkbijeenkomst
Klantevent Jubileum
Opening Beurs
Personeelsdag Productlancering

Wat doe ik als EventPA

Bedrijven, ondernemers of managers ondersteunen met (een deel van) de organisatie van een zakelijk evenement.

Ik kan je helpen met :

  • De perfecte locatie
  • Food & drinks
  • Bloggen over jouw event
  • Advies & tips
  • Passende workshop of teambuildingsactiviteit
  • Aanspreekpunt of gastvrouw
  • Communicatie met alle betrokken partijen
  • Marketing (uitnodiging, flyers, mailings, social media)
  • Passend entertainment
  • Hotel en vluchten boeken
  • Sfeervlogs maken van locaties
  • Foodtrucks, koffiepiaggio en wijnpiaggio
  • Fotografie
  • Ondersteunend personeel ( o.a. bediening, beveiliging, EHBO)
  • Eventstyling
  • Gifts, giveaways of relatiegeschenken

Wat kost het om mij in te huren als EventPA?

Er zijn drie mogelijkheden:

  • Je kunt mij inhuren voor een uurtarief van €45,00 ex btw
  • Vast bedrag voor standaard werkzaamheden (zie hieronder)
  • Vast bedrag per event of per activiteit. De offerte hiervoor maak ik na een oriëntatiegesprek waarin we de wensen en mogelijkheden hebben besproken.
Standaard werkzaamheden

Voor de volgende werkzaamheden heb ik een standaard tarief:

  •  Per mail aanleveren van geschikte locaties voor jouw event
  •  Per mail aanleveren van cateraars, foodtrucks, koffiepiaggio’s of wijnpiaggio’s passend bij jouw event
  • Schrijven van een blog voor jouw evenement
  • Een dag(deel) aanwezig zijn bij jouw event als gastvrouw of contactpersoon

Voor meer informatie over de prijzen van deze werkzaamheden, kun je mailen naar info@genietmee.nl

Meer informatie

Voor meer informatie of vragen over zakelijk genieten mail naar info@genietmee.nl