Marjolein, je EventPA

Kun je wel wat ondersteuning gebruiken bij de  organisatie van je zakelijk event, bedrijfsuitje, incentive, personeelsfeest, training, workshop, borrel of andere zakelijke meeting? Ik help je graag als freelance EventPA

Als EventPA ben ik je personal assistant gespecialiseerd in de organisatie van zakelijke events en bijeenkomsten.

Dit kan de organisatie van een geheel event zijn, van concept tot uitvoering, maar ook een onderdeel van je zakelijke event. Als freelance EventPA kan ik alles uit handen nemen wat komt kijken bij de organisatie van een zakelijk event of bijeenkomst.

Eventplan * doelgroep bepaling * planning * styling * drukwerk * afstemming met leveranciers * giveaways * catering * fun-gedeelte * entertainment * hotelkamers en vluchten regelen * bloggen * marketing * vervoer * eventmedewerkers * gastvrouwen en mannen * verzorging incheckbalie.

Maar je kunt mij als EventPA ook inzetten als gastvrouw, eventmedewerker of als je even wat extra handjes nodig hebt tijdens het event..

Mocht je meerdere eventmedewerkers, gastvrouwen/mannen of eventproducten nodig hebben, ook hiervoor kun je bij GenietMee terecht.

Mijn kracht ligt in het organiseren, oplossingsgerichtheid, enthousiasme, flexibiliteit en creativiteit. Daarin heb ik altijd oog voor het uiteindelijke doel van het event.

Waarom een EventPA

  • Omdat je wel wat extra hulp kunt gebruiken bij de organisatie van je zakelijke bijeenkomst
  • Omdat je graag gebruik wil maken van mijn ervaring, kennis en professionele netwerk
  • Omdat ik freelance inzetbaar ben
  • Omdat je geen tijd of zin hebt om het zelf te organiseren
  • Omdat je zelf niet de kennis hebt om een zakelijk event te organiseren

Waarom Marjolein als EventPA?

  • Ervaring met zakelijke events
  • Flexibel en freelance inzetbaar
  • Oplossingsgericht en denkt altijd 3 stappen vooruit
  • Op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in de markt
  • Enthousiasme, passie & focus op genieten
  • Groot netwerk van professionele samenwerkingspartners
  • Daadkrachtig, flexibel, betrokken, harde werker, no-nonsense
  • Regelaar” in hart en nieren
  • Gespecialiseerd in food & drinks
  • Creatief in concepten

Type Events

Bedrijfsuitje Heidag
Borrel/diner Netwerkbijeenkomst
Klantevent Jubileum
Opening Beurs
Personeelsdag Productlancering

Wat doe ik als EventPA

Bedrijven, ondernemers of managers ondersteunen met (een deel van) de organisatie van een zakelijk evenement, bedrijfsuitje, training of andere zakelijke meeting.

Welke werkzaamheden kan ik als EventPA van je overnemen:

  • Je wensen omzetten in een uniek concept
  • Doel, plan en strategie
  • Advies  en tips
  • De perfecte locatie
  • Catering
  • Workshops of teambuildingsactiviteit
  • Gastvrouwen/mannen en eventmedewerkers
  • Communicatie met alle betrokken partijen en leveranciers
  • Marketing (uitnodiging, flyers, mailings, social media)
  • Entertainment
  • Vervoer & parkeren
  • Hotelovernachtingen en vliegtickets
  • Foodtrucks, koffiepiaggio en wijnpiaggio
  • Fotografie, film en vlogs
  • Ondersteunend personeel (o.a. bediening, beveiliging, EHBO)
  • Eventstyling
  • Gifts, giveaways of relatiegeschenken

Wat kost het om mij in te huren als EventPA?

Er zijn drie mogelijkheden:

  • Je kunt mij inhuren voor een uurtarief van €45,00 ex btw
  • Vast bedrag voor standaard werkzaamheden (zie hieronder)
  • Vast bedrag per event of per activiteit. De offerte hiervoor maak ik na een oriëntatiegesprek waarin we de wensen en mogelijkheden hebben besproken.
Standaard werkzaamheden

Voor de volgende werkzaamheden heb ik een standaard tarief:

  •  Per mail aanleveren van geschikte locaties voor jouw event
  •  Per mail aanleveren van cateraars, foodtrucks, koffiepiaggio’s of wijnpiaggio’s passend bij jouw event
  • Schrijven van een blog voor jouw evenement
  • Een dag(deel) aanwezig zijn bij jouw event als gastvrouw of contactpersoon

Voor meer informatie over de prijzen van deze werkzaamheden, kun je mailen naar info@genietmee.nl

Buiten het organiseren van events en zakelijke bijeenkomsten, lever ik als EventPA ook producten voor je zakelijke event. Hieronder een aantal producten

1. Earth Water

Niet zomaar water, maar EARTH Water, You never drink alone!

Dagelijks sterven 6.000 mensen, voornamelijk kinderen, door het gebrek aan schoon drinkwater. Door EARTH water te drinken, help je deze mensen. 100% van de nettowinst die het bedrijf maakt, dragen ze af om waterprojecten te financieren. Ze investeren het geld in duurzame watersystemen in gebieden waar dit het hardst nodig is.

Zet dit water in tijdens je event of je zakelijke meeting, en draag gelijk een steentje bij aan schoon drinkwater.  W

Wil je de prijslijst ontvangen? Mail dan naar info@genietmee.nl

Marjolein, je EventPA

Kun je wel wat ondersteuning gebruiken bij de  organisatie van je zakelijk event, bedrijfsuitje, incentive, personeelsfeest, training, workshop, borrel of andere zakelijke meeting? Ik help je graag als freelance EventPA

Als EventPA ben ik je personal assistant gespecialiseerd in de organisatie van zakelijke events en bijeenkomsten.

Dit kan de organisatie van een geheel event zijn, van concept tot uitvoering, maar ook een onderdeel van je zakelijke event. Als freelance EventPA kan ik alles uit handen nemen wat komt kijken bij de organisatie van een zakelijk event of bijeenkomst.

Eventplan * doelgroep bepaling * planning * styling * drukwerk * afstemming met leveranciers * giveaways * catering * fun-gedeelte * entertainment * hotelkamers en vluchten regelen * bloggen * marketing * vervoer * eventmedewerkers * gastvrouwen en mannen * verzorging incheckbalie.

Maar je kunt mij als EventPA ook inzetten als gastvrouw, eventmedewerker of als je even wat extra handjes nodig hebt tijdens het event..

Mocht je meerdere eventmedewerkers, gastvrouwen/mannen of eventproducten nodig hebben, ook hiervoor kun je bij GenietMee terecht.

Mijn kracht ligt in het organiseren, oplossingsgerichtheid, enthousiasme, flexibiliteit en creativiteit. Daarin heb ik altijd oog voor het uiteindelijke doel van het event.

  • Waarom een EventPA
    • Omdat je wel wat extra hulp kunt gebruiken bij de organisatie van je zakelijke bijeenkomst
    • Omdat je graag gebruik wil maken van mijn ervaring, kennis en professionele netwerk
    • Omdat ik freelance inzetbaar ben
    • Omdat je geen tijd of zin hebt om het zelf te organiseren
    • Omdat je zelf niet de kennis hebt om een zakelijk event te organiseren

  • Waarom Marjolein als EventPA?
    • Ervaring met zakelijke events
    • Flexibel en freelance inzetbaar
    • Oplossingsgericht en denkt altijd 3 stappen vooruit
    • Op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in de markt
    • Enthousiasme, passie & focus op genieten
    • Groot netwerk van professionele samenwerkingspartners
    • Daadkrachtig, flexibel, betrokken, harde werker, no-nonsense
    • Regelaar” in hart en nieren
    • Gespecialiseerd in food & drinks
    • Creatief in concepten

Type Events

Bedrijfsuitje Heidag
Borrel/diner Netwerkbijeenkomst
Klantevent Jubileum
Opening Beurs
Personeelsdag Productlancering

Wat doe ik als EventPA

Bedrijven, ondernemers of managers ondersteunen met (een deel van) de organisatie van een zakelijk evenement, bedrijfsuitje, training of andere zakelijke meeting.

Welke werkzaamheden kan ik als EventPA van je overnemen:

  • Je wensen omzetten in een uniek concept
  • Doel, plan en strategie
  • Advies  en tips
  • De perfecte locatie
  • Catering
  • Workshops of teambuildingsactiviteit
  • Gastvrouwen/mannen en eventmedewerkers
  • Communicatie met alle betrokken partijen en leveranciers
  • Marketing (uitnodiging, flyers, mailings, social media)
  • Entertainment
  • Vervoer & parkeren
  • Hotelovernachtingen en vliegtickets
  • Foodtrucks, koffiepiaggio en wijnpiaggio
  • Fotografie, film en vlogs
  • Ondersteunend personeel (o.a. bediening, beveiliging, EHBO)
  • Eventstyling
  • Gifts, giveaways of relatiegeschenken

Wat kost het om mij in te huren als EventPA?

Er zijn drie mogelijkheden:

  • Je kunt mij inhuren voor een uurtarief van €45,00 ex btw
  • Vast bedrag voor standaard werkzaamheden (zie hieronder)
  • Vast bedrag per event of per activiteit. De offerte hiervoor maak ik na een oriëntatiegesprek waarin we de wensen en mogelijkheden hebben besproken.
Standaard werkzaamheden

Voor de volgende werkzaamheden heb ik een standaard tarief:

  •  Per mail aanleveren van geschikte locaties voor jouw event
  •  Per mail aanleveren van cateraars, foodtrucks, koffiepiaggio’s of wijnpiaggio’s passend bij jouw event
  • Schrijven van een blog voor jouw evenement
  • Een dag(deel) aanwezig zijn bij jouw event als gastvrouw of contactpersoon

Voor meer informatie over de prijzen van deze werkzaamheden, kun je mailen naar info@genietmee.nl

Buiten het organiseren van events en zakelijke bijeenkomsten, lever ik als EventPA ook producten voor je zakelijke event. Hieronder een aantal producten

1. Earth Water

Niet zomaar water, maar EARTH Water, You never drink alone!

Dagelijks sterven 6.000 mensen, voornamelijk kinderen, door het gebrek aan schoon drinkwater. Door EARTH water te drinken, help je deze mensen. 100% van de nettowinst die het bedrijf maakt, dragen ze af om waterprojecten te financieren. Ze investeren het geld in duurzame watersystemen in gebieden waar dit het hardst nodig is.

Zet dit water in tijdens je event of je zakelijke meeting, en draag gelijk een steentje bij aan schoon drinkwater.  W

Wil je de prijslijst ontvangen? Mail dan naar info@genietmee.nl

Meer informatie

Voor meer informatie of vragen over zakelijk genieten mail naar info@genietmee.nl